förlåtförlåt! never again

igår, inspark/nollning för ettorna!
det jag minns var dock jävligt kul. 
ja, tvåorna & treorna söp ner oss ettor riktigt rejält.
och shit, har nog aldrig haft så mycket minnesluckor! helt sjukt. 
men iaf, min telefon dog så kunde inte få tag på någon...
jag sov där, och mor orade sig snuskigt mycket. 
vaknade i en stuga uppe i siljansborg imorse, och mja. kan ju säga att jag mådde riktigt jävla kasst!

johanna var inte där, hon hade sovit hos några killar :p
när jag kom till mora, tog 12bussen från rättvik, stog angelica där, hon sprang fram till min famn och började gråta, jag förstod verkligen inget. 
och så berättade hon att mamma höll på att ringa polisen idag för hon hade varit så jävla orolig. 
var med angelica hela dagen typ, fyfan vad bra det kändes. 
saknar det verkligen! saknar oss, men det ska bli bra igen <3

mattias var jätteorolig, och johanna, och flera människor har undrat vart jag varit och frågat hur jag mår,
 och sagt att dom har varit oroliga som satan. 

mamma.
åhnej, har verkligen aldrig kännt mig såhär dum :(
jag HATAR och avskyr att göra mor besviken.
och jag försår att hon är arg & besviken på mig nu, men liksom. det känns inte bra alls. 
jag.. jag har inte ens ord. vet inte vad jag ska skriva.
jag vågar inte möta hennes blivk, vågar inte prata med henne, vågar egentligen inte vara hemma. 
vill inte verkligen. vill vara bortaborta & när jag kommr hem igen skulle allt varit bra igen. men nej, det går inte så, livet fungerar inte så. 
mor, jag älskar dig!
förlåt, miljoner gånger om. 
jag hatar det här :(

angelica, mattias, mamma, johanna, systerjanna, systerfrida & dom andra, förlåt, förlåt. :( 




ledig imorgon, så ska vara hos jenny hela dagen och mysa
dom ska till sundsvall på travträff lr nåt hela helgen, så ska hjälpa till med hästarna medans dom är borta.
ut och galoppera i skogen, mocka, ge hästarna mat, en riktig hästdag,
 en dåndär amandadag, en såndär dag som jag behöver!
sen ska jag till klubben på efetrmiddan/kvällen och duscha queen och smörja allt, 
göra iordning för lördagens tävling! ihiiiii! (y)





usch, jag vill bara bort härifrån!! :( 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0