joe tabac!

vackra prinsen min!
Jenny ringde mig när jag var på väg till henne igår, hon är ju bortrest i sundsvall över helgen,
och så berättade jag lite kortfattat om Lina, och jag frågade om hon hade stallplats till henne.
Då frågade hon om inte tanken hade slagit mig att ta en av alla hennes på foder?!
Och jooo, självklart har den tanken slagit mig 1000 ggr!
Vi började prata om Joe. och så ska vi prata mer om det när hon kommer hem imorgon.
Och om jag får välja mellan Lina & Joe så tar jag utan tvekan Joe!!
Har drömt om honom sen första gången jag såg honom för snart två år sen då jag åkte till Jenny för första gången! :)
a dream comes true!
Idag var jag där efter tävlingen, som jag skriver om i ett annat inlägg, och red joe, vi skuttade ett litet hinder ute i skogen, och jobbade jättemycket med kort galopp, han var superduktig!, och så klättrade vi :) bästajoe <3'
Imorgon ska jag hoppa honom och Lena ska hjälpa mig! :D
Kanske, om Jenny kan köra, ska jag troligtvis hoppa han på träningen på måndag också.
åh vad glad jag är nu!! :D
Om han hinner bli mätt snart, så ska jag hoppa honom i lagklassen i Vansbro den 13 september,
och i Orsa den 20! :)



ja, min drömprins. världens finaste kallblod, världens bästa Joe Tabac <3



p.s. ser ni att jag skriver med stora bokstäver ibland?, det förvånar mig själv faktiskt,
även fast ni kanske inte lägger märke till det :p



Kommentarer
Postat av: Maallaan

Åh, är så otroligt glad för din skull Amanda!



hoppas allt går som det ska nu då! :D <33

2009-08-29 @ 23:34:59
URL: http://cocacolan.blogg.se/
Postat av: anna

va fin han va :D<3

2009-08-30 @ 13:20:15
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

guu va fiin, va e han för ras? =)

2009-08-30 @ 13:25:07
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0