kallgubben,

jag saknar oss
jag saknar det vi hade

tillsammans älskade häst, kunde vi gå genom eld & vatten
du var mitt allt en gång, mitt liv.
jag kunde döda för dig
jag gav mitt hjärta till dig, och du gav ditt till mig
vi hade varandra & det vara allt som betydde något.
när vi galopperade på dom där eviga ängarna,
det var du och jag, vi var snabbare än regnet, vi var snabbare än vinden, det rann tårar i ögonen på mig när du sprang. 
att känna dina kraftiga steg bita tag i marken, dundrande, det var det bästa.
och känna hur du tog i, när det gick bara fortare och fortare. så kraftfull
du gjorde allt för mig
jag njöt av varenda sekund med dig
jag skrämmer upp mig själv, när jag vet hur otroligt nära din tid på jorden är över
vill inte veta av det, du har funnits där fö mig sedan jag var två år gammal,
och snart är allt över.

att en fyrbent skapelse kan betyda så mycket, det trodde jag aldrig
och nu säger jag såhär
man vet aldrig vad man har tills man har förlorat det
jag visste att du var allt för mig, men jag önskar jag kunde tagit vara på tiden lite bättre.
nu har jag insett, nu när det är för sent, har jag insett att du är den ända för mig

Jag vill inte veta av ett liv utan dig

jag älskar sig kallgubben, min kära bästa vän


du kommer alltid att vara min, bara min kalle
jag saknar dig älskade häst
jag älskar dig
:'(

Kommentarer
Postat av: ellinore

<3<3<3<3<3!såjävlafint!

2009-08-14 @ 23:42:31
URL: http://eeelliinorehillring.blogg.se/
Postat av: Malin

Du måste tänka på allt fint ni hade tillsammans <333

2009-08-22 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0