klagoinlägg

angelica, jag älskar dig mer än allt, det här måste lösa sig nu... <3
mattias, vet inte vad jag skulle gjort utan dig, jag älskar dig <3


visst, självklart finns det människor som stör sig på andra och kanske hur dom beter sig.
men när dom säger att jag har gjort saker som jag inte har gjort, då går det mig på nerverna.
klarar inte av lögnare, tål inte falska rykten & orkar verkligen inte mer mera skit nu!!
.bråk med angelica,
.tjaffs med maria
.skit med matilda
.saknar far
. har en mor som inte litar på mig
. gymjävlanasievalet!!
.mitt humör
.rättegångsfan på onsdag
.johannes
dedärvarbaraenbråkdel.


mitt humör börjar gå åt helvete, jag är rädd att sluta som min bror...
jag blir allt hetsigare, jag blir arg för minsta lilla, irriterad om det går dåligt och börja gråta så fort jag får reda på något, som jag egentligen vet inte är sant.
vet inte vad som händer med mig, eller vart jag ska ta vägen.
å om jag inte hade haft mattias nu hade mitt liv gått under ytan, jag hade tappat kontrollen totalt.
och du mattias, förlåt för mitt humör, det är inte alls ditt fel! och även om jag kan verka arg så är det inte på dig. jag älskar dig enormt, du är min dröm <3


nej längre orkar jag inte sjunka nu, jag kan inte. då går jag under helt...
hoppas allt löser sig!
längtar till helgen, höljes med älskling och hans familj, och bjönsen ;)
 det blir underbart, hur bra som helst (y)

c ya, puss a'

Kommentarer
Postat av: Nina

Så det är du som är min brors nya kärlek :)

Söt bild där uppe på Mattias & min son ;)

Hihi :)

2009-08-03 @ 11:31:02
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: e

bra att det fixar sig, !! miss us,kommer alltid älsakdig!<333

2009-08-04 @ 13:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0