mattias, han, angelica och lina :o

Postat av: .

HAN ÄR INTE FARLIG!

2009-08-20 @ 14:06:53

okej, nej han kanske inte är farlig. men, med tanke på vad jag har varit med om,
så är jag faktiskt rädd för honom. det kanske inte du förstår. .

jag är ovänn med min bästa vän,
jippiekayey!! :O :(
hatar det här.
men så äre väll att leva i den här världen.
kärleken är oövervinnlig. javisst säger dom så.
fan jag vet inte vad jag ska göra :(
nu börjar gamla tveksamma jag komma tillbaka. 
hatar när jag tvekar & blir såhär osäker.
usch, jag älskar ju dig mattias
:(
och ja, jag behöver angelica nu!

fick inget jobb på donken, så det fuckade sig totalt.
så nu måste jag hitta en billig stallplats istället... 
nån som har ett tips?! :O
usch vad jag hatar min familjs ekonomi :(
Nu ska jag till stallet och galoppera av mig lite ledsamhet och fundera lite på hur jag ska göra med allt...
faan för det här!

skriver senare ikväll! :)
c ya! puss a'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt liv är så tragiskt lilla gumman.

2009-08-20 @ 18:21:01
Postat av: Lina

Vi kan snacka ikväll sen på msn om du vill :) <3

2009-08-20 @ 18:24:47
Postat av: anna

Jag finns amanda! & förresten vad tyckte du om headern ? =)<333

2009-08-20 @ 19:03:39
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: Nina

Jobbigt när man inte vet vad man vill,,

men jag tror att man helt enkelt får ta sig i kragen och bestämma sig för något. :)

Det blir bäst för alla.

Och allt löser sig :)

2009-08-20 @ 19:58:29
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0