mixed feelings

nu kom det igen. 
bara hlet plötsligt, helt sådär.
ilskan. 
jag orkar tamigfan inte göra någonting, orkar inte vara med någon.
åh ajg hatar dethär. vafan är det som händer?!
det kom igår också, bara sådär, helt plötsigt så blir jag skitarg bara.
tappar glöden med att göra allt. orkar inget, vill inget
usch hur ska jag göra med allt? :s :(

pratade iaf med angelica idag. det var bra som fan. 
måste prata mer någon dag, vi hann inte så mycket idag. 
jag älskar dig & det vet du. du är mitt allt

blir inget våmhus imorgon iaf. 
så det får bli på onsdag eller torsdag.
fan. ville verkligen träffa lina!
så, vad hände imorgon då?
typ, ska träffa sebastian & lämna hans shorts, ska åka till stallet <3
och så ska jag väll troligtvis träffa mattias. 

ikväll ska jag bara sitta inne och kolla på tv & mysa med mig själv. 
kanske baka en kladdkaka, om jag orkar. 
menjo, fan vad gott dedär lät! ja, en kladdkaka härnäst på min lista. 
sen tv/film. 

JAAAA!!! Fick nyss goda nyheter från emil!
han har pratat med Noi och jag ska skriva ett personligt brev, och ett cv. 
shit vad läskigt. hoppashoppas nudå! (yyyy)!
TACK EMIL! :D <3

Kommentarer
Postat av: anna

hoppashoppas :D! har du gjort om bloggen förresten ? :P <3

2009-08-23 @ 17:11:15
URL: http://annnahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0