mysvägen,

skolan idag var kul,  as usual!
vi fick veta vad hästskötarexamensprovet innebar,
och det verkar skitsvårt! :o men vi har ju trots allt 3 år på oss (;
sen, fick vi veta om dressyrkörning, och en lärare,
tina kanske hon heter, körde Denver, en skitfin varblods&arabkorsning emd otroligt mycket utstrålning!
, och visade oss lite, och berättade, dt var ganska intressant :)
efterdet, fick vi rida. det var jag, johanna, evelina e, och så amanda s
i vår "grupp" och det gick ganska bra för mig. jag red en nordistravare,
fast dock vääääldigt fet. åh det kändes bra, fast hon var inte så utbildad, Flamman, heter hon.
Anita var iaf nöjd emd min ridning & tyckte att jag red bra.
hon sa likadant till johanna, så vi komemr rida i den "bra" gruppen i vår klass :) WIHOOOIW :DD

Sen var det matte, och uuuh, fick reda på att imorgon har vi diagnos i matte,
 för att lärarna ska se hur mycket hjälp vi komemr att behöva i matten.
 jag snappade med mig min mattebok hem, för att läsa igenom den lite
 snabbt och göra lite tal så att min otroligt lata & dåliga mattehjärna kommer igång! 
har dock pratat med matteläraren, så han vet om att jag har problem med matten.
bra (y)




sitter på mors jobb (XL bygg moraträ) nu,
hittade denna bild på hennes dator som jag tog i vintras i selja när jag gick till stallet :)


har nyss käkat en glass, menkänner mig fortfarande lite hungrig, menmen, whatever.
ska snart till tuvan och till Elsas frisörsalong för att klippa mig! (yyyy) ååååh vad jag har längtat!
ni kommer att få före-efter bilder sen :) ska nog klippa av ganska mycket. (a)
klockan går otrooooligt segt!
äh, går härifrån snart, eller typ om halvtimma eller lite mindre (:

imorgon = lina!!!!!!!!!!!
längtar ihjäl mig! :D

skolan är grymt rolig & jag längtar verkligen till att nästa dag ska börja så att jag får åka till skolan,
det är första gången jag verkligen har den inställningen till skolan.
och det känns faktiskt skitkul! :) (y)


hörs kanske ikväll! puss, a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0