not so easy as you think

min framtid frånochmed den 19 augusti och tre år framåt kommer bli på stiernhööksgymnasiet i rättvik,
inriktning hästhållning.
så jävla nöjd, och jag fick verkligen sista platsen!
det kommer nog bli otroligt skoj
och så har jag ju johanna ors i min klass också, vi kommer ha så äckligt jävla kul :d


idag träffade jag advokaten, det gick hur bra som helst. han fick mig att lugna ner mig lite. det känns rätt bra nu, änsålänge. imorgon ska vi träffas kl 09.15 i tingshuset och dom beräknar att dagen ska vara klar kl 16.00 typ.
det kommer bli en lång och jobbig dag...
men när detär klart ska jag till stallet och köra lite intervaller med Joe och Igor, så jävla kul, och skönt. få tankarna på annat, det lär behövas.
efter det ska jag hem till älskling och sova där, och så åker vi till höljes tidigt på torsdag morgon, lääääängtar!!:

nervös som fan inför imorgon, men nu jävlar ska vi sätta fast han. han ska inte få skada flera flickor nu!
vi fixar det här tjejor.
<3





jag älskar dig mattias spännar, <3


c ya, puss a'

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Ha en jättebra kväll :)

Kramar!

2009-08-04 @ 21:33:54
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: sandra

vilken fin blogg du har, vad kul att du kom in, hoppas du trivs där då:) ha en trevlig kväll :)

2009-08-04 @ 21:34:55
URL: http://safry.blogg.se/
Postat av: elle

åh va kul för dig!! det där med rättvik, ja sa ju du, okm du vill gå häst så ska du göra det! grattis, rättegången fixaru också! loveyou<3333

2009-08-05 @ 01:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0