ohnej, ful inramad idolbild!

okej, jag var på larzkristerz förra helgen, jag hade skitkul verkligen!
jag & sofia tog idolbilder, och det var/är jag överlycklig över!
men!, bilden på mig och krister eller stefan elelr vemfan de är, är hemsk!
såklart har mor sett den på facebook, sparat den på sin data på jobbet, och skickat den till morfar!
och när mor pratade med morfar igår elelr om det var i förrigår i telefon, så hade han sagt: 
" tack för bilden, nu ska jag åka ner och köpa en ram!"
OHNO! denna hemska bild kommer sitta inramad, och hänga på väggen i min morfars vardagsrum.
hur hemskt är inte det?!
jag vågar knappt titta på bilden, även fast jag är stolt över den.
usch :(


haha yousee, hemsk hemskare hemskast! 


Kommentarer
Postat av: anna

haha cute XD <33

2009-08-23 @ 19:10:47
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: Sandra :D

Stefan ;)

2009-08-26 @ 11:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0