remember when

remember when old ones died and new were born
and life was changed, disassembled, rearranged
we came together, fell apart
and broke each other's hearts
remember when


igår var verkligen inte min dag! på kvällen fick jag något jävla raseriutbrott & inget gick som jag ville,
usch vad arg jag var!
kunde inte somna på aslänge, låg & kned & vred mig hur länge som helst. 
och så sov jag på puffen i tvrummet också -.-

jag saknar angelica. 

vet inte vad som har hänt med min skrivfantasi, ingen aning vad jag ska göra, jag måste få skriva av mig, det blir som en drog jag verkligen inte klarar mig utan, skrivaskrivaskriva! 
vill att skolan ska börja igen.

imorgon ska jag till våmhus. shit vad länge sen jag var där, 
och våmhus påminner mig om jimmie :(
men, nu ska jag inte dit för det ändamålet..
jag ska dit & rida lina. troligtvis, men det blir nog så :) skojskoj!
hoppas vi funkar ihop! 
hon är ju ingen direkt hopphäst, men det ska vi ändra på hon&jag, om det nu blir så.
fick inte reda på igår om jobb på donken iaf. men emil skulle troligtvis ringa till noi idag, hoppshoppas!
om noi säger nej, så blir det kanske att ställa henne i färnäs, hos dannes mor. kanskekanske, om dom andra i det stallet tyckte det var okey. han skulle höra med sin mor idag igen. kalasbra (y)
längtar tills imorgon!
   lissby lina <3





idag har jag och mattias en månad <3


vet inte hur jag ska göra, usch vad jobbigt :(



ska fortsätta försöka få tag på jenny nu, så åker jag till henne & rider lite. 
c ya! puss, a'





Kommentarer
Postat av: Maallaan

Remember when..<3



åh, amanda,är så glad om ni passar du&lina!<3 :)



grattis till dig å mattias! <3



2009-08-22 @ 13:14:50
URL: http://cocacolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0