riwer flows in you

http://www.youtube.com/watch?v=72HsHfhxiUg
min nya favoritlåt!  <3
påminner om pappa, man får så djupa tankar om den låten. 
den är en tänka-på-pappa-låt!  
loveit! <3



idag:

(bild från förra veckan, hoppning, mallan tog bilden <3)
jag red queen, vi hade dressyr, och det gick kanoners!
åh jag älskar verkligen den skruttan!
det känns hemskt att jag inte ska få rida henne något mer snart, 
för att nu går det verkligen som bäst!
hon är min klippa. det är verkligen jag&queen.
åh, jag saknar henne redan :(

men! på lördag sak vi ha jättekul! :D
Malung, 80 cm clearround & 90 cm lagklass :D
längtar! det känns pepp!



mja,
nu ska ni få se hur upptagen jag verkligen är!
måndag: skola - kommer till mora kl 17.13, stall - kommer hem kl 20
tisdag: skola - kommer hem kl 15.20, klippa mig kl 17.00,
städa rummet - klar vid säkert 21 tiden ngngång
onsdag: skola - kommer till mora kl 17.13 - sen våmhus & rida lina!!!!! :D, kommer hem säkert runt 20 tiden
torsdag: skola - kommer hem kl 16.30, äta, åka till stallet - kommer hem runt 21.30
fredag: skola - kommer hem kl 14.20 - äta, åka till stallet - komemr hem runt 22 eller 23. 
lördag: upp klockan 5, stallet, vika, stallet, åka till malung, tävla, komemr hem runt 16-17 kanske.
fixa hästen, kommer hem runt 19 tiden. sen händer säkert nåt ute.
söndag: stallmöte kl 11

och emellan allt dehär ska jag hinna: åka till långlet, rida. träffa mattias ( iof kommer hela lördagen spenderas med han då han ska vara chafför till tävlingen), och så ska jag hinna sitta vid datan, vara med kompisar. 
OCH åka till noret för att kolla på ett stall, har äntligen hittat en bra stallplats som inte är alltför dyr! :DDDDDDDDDD

så här, har ni bevis på en upptagen vecka for moia! ;p


det här var en underbar dag!
och imorgon ska vi rida första lektionen för anita, för att hon ska kolla våra kunskaper.
JAG ÄLSKAR STIERNHÖÖKSGYMNASIET! :D
det här kommer verkligen bli tre helt underbara år! :) 

det var allt för mig ikväll, ska försökaa lägga mig i tid idag, men inte än på ett tag iaf (aa)
puss, a' 


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte rida henne nå mer? :'( <33

2009-08-24 @ 21:58:11
Postat av: anna

vart har du hittat stallplats ? :) <3

2009-08-25 @ 08:19:42
URL: http://annnahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0