second try!

okej, det känns bättre.
imorgon får jag reda på om jag får jobb på donken eller inte. hoppashoppas! 
får jag jobb där, kommer jag ställa upp lina på klubben vid mån om plats. 
och så har johanna pratat med linnea, linas ägare, idag. och hon lät possitiv till allt. 
om allt går som jag vill nu, är lina min inom en månad! 
<3

har dock inte pratat med mattias, men vi ska träffas imorgon. 
och då blir det bättre, jag saknar honom så jävla mycket!

imorgon ska jag ha knatteteori, hah, det blir nog skoj ;)
jaja, nu ska jag göra ett fint försök att lägga mig i tid
så, ska säga hejdå till alla på msn nu, borsta tänderna, ta av mig stallkläderna, 
och sen krypa ner i min underbara säng och läsa lite i boken övergiven,
och smsa med min kära vän emil :)<3

angelica :'(
sleep well, c ya! puss, a'

Kommentarer
Postat av: anna

sv; Tack gumman :D<33

2009-08-21 @ 15:24:31
URL: http://annnahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0