som helt ny!



idag var det stan med julia & inez, trevligt trevligt.
satt på kaffestugan någon timma typ och bara pratade och hade mysigt. sen spang vi runt lite i regnet (a)
på kvällen hem till älskade frida med martin, ogge och älskling. ofc var bästa syster där också. 
trevligt var det verkligen.
NEWS!
har fått min dator uppdaterad, så det finns INGET kvar på den. tur att jag hann lägga över allt jag behövde på en bärbar hårddisk så att jag har mina underbra minnen och bilder kvar <3
nytt tangentbord + ny mus också.
google chrome är nu installerat + nya msn.
och jag vet att jag är efter men har haft problem med att ladda ner grejer då min förra brandvägg på dataorn var helt jävla fucked up.
ska ska jag ladda ner picasa också. bra, där påminnde jag mig själv.
ska gö det på en gång när min dator ändå är så jävla snabb och kry!
åååh vad jag älskar den nu!
och längtar till skolan gör jag också, så in åt helvete till&med. vill att skolan ska börja IMORGON!
fan vad kul det ska bli!
jaja, snartsnartsnart så, det är inte långt kvar nu!

imorgon har jag & mattias 3 veckor, tänk så fort tiden går (a) <3
hoppas på att få träffa angelica snart.
älskar dig bästavän.
c ya! puss a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0