someone like me

imorgon börjar skolan, jag längtar verkligen! 

igår på hoppträningen gick detsådär, har gått mycket bättre faktiskt! (;
dagarna till malung börjar närma sig nu! :D
ska bli otroligt kul :) + att ajg får träffa amanda & corona! längtar 

och om 4 dagar har jag & mattias varit tsm i månad, kanske inte så mycket att hurra över, 
men det känns iaf helt otroligt, jag älskar verkligen honom och har aldrig känns såhär för någon människa förut!
det är fantastiskt, han är fantastisk. jag älskar dig mattias, du&jag <3!

pappa, jag saknar dig 
ares, jag saknar dig
kalle, jag saknar dig 
jag älskar er genom allt <3

idag ska jag vara en stund med älsklingen,
 sen ska jag & mamma åka till badhuset för att simma & sola, 
det kändes jättekonstigt när hon frågade, jag blev chockad men samtidigt glad, så nu längtar jag tills det :) 
jag älskar dig mor <3



c ya!      puss, a'

Kommentarer
Postat av: Ida

ah, fyfan. Att det finns såna idioter, ja kan bara inte förstå. Usch.. så hemskt!!

Puss :)

2009-08-19 @ 10:31:28
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/
Postat av: Howie

Jättefin blogg, lägga till varann via bloglovin? :]

2009-08-19 @ 11:08:46
URL: http://howiehamster.blogg.se/
Postat av: Nina

En månad redan, gud va tiden springer iväg :)

Hihi. Grattis iaf! :)

Kram

2009-08-19 @ 13:06:29
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

världen är full av idioter.

Var bor du då? :)

2009-08-19 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0