tävlingsdagen!

jag&queen<3. mobilkvalité! <3 haha
ellinore&carat <3 :) mobilkvalité! ;)
utan tvekan, är den här bruden världens bästa ridskolehäst!
man får leta länge för att hitta en sån som queen. 
bäst på alla sätt & vis <3
jag älskar dig mer än ord kan beskriva, Queen of Clover

snälla tjejer i transporten <3
LD: felfri, rosett & nån kattförsäkringsfilm.
nån som har katt & vill försäkra eller nåt, säg till mig så får du en film!
LC, lagklass:
Madde Krång - Fighting Sprit, uteslutna
Åsa Wikner - Snow, uteslutna
Ellinore Hillring - Jan Carat, 12 fel
Amanda Vikner - Queen of Clover, felfria
Inez Stenis - Jasmine, 4 fel
Sanna Karlsson - E Eukalyptus, 4 fel
Malin Hammarskjöld - Tequila, felfria
Julia Dahl - Flying King, felfria
Jag är jättenöjd över mina och queens ritter idag, hon hoppade som fan!
hon tveka inte på ett enda hinder, hoppar verkligen allt.
där har man verkligen en ärlig bjudning på hästen! 
världens jävla bästa queen of clover! <3



Och tack kära amandawikstrand<3, som fotade oss idag, hon ska skicka bilder så fort som möjligt,
och dom kommer upp här på bloggen direkt!
btw amanda, corona är jättefin! :)

massa pussar från världens lyckligaste amanda, hörs!

Kommentarer
Postat av: Ami

Åh, så söööött^^<3

2009-08-30 @ 11:08:20
URL: http://amiz.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åh, vad duktiga ni är! :)

2009-08-31 @ 00:12:29
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0