i will love you 'til i die



idag var underbart, stallet <3, angelica <3
och mor och jag tog en tur i skogen och red,  det var kul, :)
sen åkte jag till världens bästa angelica, det kändes hur bra som helst.
imorgon blir det falun och prata med advokaten, sen ska jag vandra där på stan med angelica lite. det blir nog mys.
sen sova hos älsklingen och på morgonen åker vi till höljes, och faaaan vad jag längtaaaar!!! :D


allt har rett ut sig med mattias, förhoppningsvis allt med maria också för idag skrev vi på bdb och jag hoppas att dt är lugnt nu för jag vill verlkligen inte ha några bråk!
och angelica är också allt löst med, känns underbart, jag är så jävla glad att jag har henne alltså. nothing without you my darling <3
och så snart är rättegången och allt det där över så då slipper jag tänka på det och kan förhoppningsvis somna innan 5 på nätterna när jag är själv, som jag inte kunnat göra på ca tre veckor...

ha en bra kväll, hörs imorgon.
puss a'

Kommentarer
Postat av: Nina

Det blir alltid sånt där tjafs när nån gör slut och blir tillsammans med nån ny osv.. men det brukar bli bra till slut :)

Hihi ja Hugo är så söt, du & Mattias får hälsa på nån dag så får du träffa Hugo :) Eller om vi råkar va hos mamma & Hans samtidigt :)

2009-08-04 @ 10:35:50
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0