time is running out

igår var jag, jessica och mattias hem till nina, deras syster.
det var supertrevligt. och lilla hugo är ju olagligt söt!
en sjukt rolig och glad pojke!
sen käkade vi middag hos hans farmor och farfar, mums (:
på kvällen blev det film med jessica och älsklingen, det var massa mys!
igår.
igår kom det ett brev på brevlådan namnmärkt med mitt namn, fråm mora tingsrätt
fick en jävla massa papper...
jag satt och läste igenom dom där papprena om och om igen i kanske 30 minuter, innan jag gav upp.
skulle vilja be dom där att skriva på svenska, eller gå en lektion på något vis.
jag är en ungdom, hur ska jag kunna fatta det där hade dom tänkt?!
fattade inte alls vad det där var om.
men det var berättelserna som vi berättade på rättegången där, vad han har gjort mot oss, och typ advokaternas lön och sen massa andra skitpapper som i mina ögon står på kineska eller nåt.
och sen ett papper om hur man överklagar. 
mor förklarade för mig att hon trodde att dom gav oss dom där papprena ifall vi vill överklaga domen dom satt. men det vill vi inte.
tror nog att han kommer att göra det, fan.
orkar verkligen inte!
kan han inte bara acceptera att det han har gjort är fel, och han har bara sig själv att skylla?!
hoppas hoppas hoppas han inte överklagar.
pappa
åh jag saknar dig. 
jag vill ha tillbaka dig
jag vill ha din mjuka famn
jag vill sitta i din mjuka famn och gråta ut alla mina besvär
jag vill vara liten igen, jag vill spola tillbaka, och säga att du inte ska flytta
jag vill ha en far
och just nu behöver jag verkligen en. 
varför?!
åh jag saknar dig :'(
kan inte fatta att du är borta, att du aldrig mer kommer tillbaka
time is running out, i'm falling apart.
jag går i tusen bitar!
jag står inte ut, jag vill inte längre
jag vill inte längre leva utan min far.
jag vill protestera, jag vill göra allt i min makt för att få tillbaka dig
jag är villig att göra allt, bara jag får tillbaka dig. allt.
men hur jag än gör, vad jag än gör, kommer du aldrig komma tillbaka
önskar jag kunde göra något.
men det finns inget
jag är maktlös
jag är helt maktlös
jag får bara acceptera
men jag vill inte, jag vägrar!
du finns här, you aint dead
fan, tänk om det ändå vore så.

kom tillbaka pappa :'(
så jävla fin, världens finaste pappa

Kommentarer
Postat av: Ellinore

:(( så jävla totalt värdelöst att ta honom från världen! orättvisst & grymt att han fick försvinna.. han som verkligen behövdes i ditt liv, usch ! hemskt.. älsakr dig amanda du är stark min flicka <3

2009-08-13 @ 19:23:46
URL: http://eeelliinorehillring.blogg.se/
Postat av: Maallaan

Amanda, det är så orättvist när någon försvinner så oväntat, det är så hemskt,det gör så ont,



det du skrivit rör mig alltid till tårar,du är så jävla stark amanda,du klarar det, jag vet att det inte känns så, men du måste,du har alla som ger dig stöd, det är en så enorm saknad så det är inte sant, det är det värsta som finns, jag kan bara önska mig en grej till, jag vill inte förlora dig som vän amanda, du delar lite av det jag gått igenom, det kan ingen ta ifrån oss, smärta, det läker inte tiden, inte nu...



tack för att du finns amanda..<33



you are wonderful,<3



vi kanske inte känner varann men du ska iallafall veta att jag finns!



/ malin <3

2009-08-13 @ 23:22:33
URL: http://cocacolan.blogg.se/
Postat av: Ida

Måste säga att du har en jättefin blogg och jag fick direkt en känsla av att du verkar va en stark person. Hoppas allt är okej med dig! :)

2009-08-18 @ 13:40:20
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0