flyttar till rättvik!

japp, helt sant.
efter jullovet flyttar jag till rättvik! :D
åh, äntligen fick jag något att se fram emot, något som ger ett ljus i mitt mörker.
morbror hade rätt, minsta lilla gnista hopp ska jag greppa tag om. det är är mitt hopp, min största hopp. nu ska jag satsa allt på skolan! 
nu vill jag att skolan ska börja, jag vill inte ha lov längre, nu vill jag till älskade rättvik & stiernhööksgymnasiet!
'
efter jul kommer vi få välja inriktning i skolan. jag har velat välja trav, för det är där det finns riktiga jobb. fast nu har jag börjat tveka, jag har i alla mina 14 långa, underbara häst år velat bli ridinstruktör. varför ska jag bryta min dröm? jag har verkligen drömt att bli hippolog, och nu har jag brutit min dröm för att bli, travkusk? jag har ingen bakrund alls inom trav, ingenting. men samtidigt känns det kul, för jag älskar att pröva nytt! jag älskar utmaningar! ja, det är svårt det där, men jag har lovet på mig att tänka, fråga mor om råd och sen får jag lite information i skolan om vad som gäller för de olika inriktningarna.

 

älskar travet


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy fan va roligt vi kommer ha :D Vi ska fan göra vårterminen till den bästa någonsin! (Y) vill att lovet ska ta slut, vill ha vårtermin och Rättvik NU! xD Saknar dig! <333

2009-12-23 @ 13:35:53
Postat av: amanda

ja som faaan! :D

ja lätt att vi ska (y) iiiiiih :D ja jag vill också att lovet ska gå fort, men nu komemr de säkert gå värsta segt bara för ATT :o -.-

saknar dig! <3

2009-12-23 @ 13:51:09
URL: http://avikner.blogg.se/
Postat av: Johan

Tumme upp! :D

2009-12-24 @ 02:27:40
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0