massaa jobb! (y)

kollade in på mctime.se nyss och kollade mitt schema,
jag jobbar den 1a, 2a och tredje januari, samt den 17e.
jiiiises så kul (y) :D

Micke säger:
Åååh... älskade du...
angående kärleken... - ytterligare ett tips.
Vill man ha det vackert på slutet - så måste vägen dit vara ful.
Eller nånting, jag menar alltså, för att uppskatta det fina, så måste man uppleva det tråkiga !
min morbror är bäst. jag lovar.
'
nu ska jag åka på stan & köpa julklappar (y) amanda ute i sista sekund! ;) 
undra vad jag ska hitta på för nåt kul till min älskade påniskrutt? baka en knäckebrödstårta, eller en påse morötter bara, haha, tro det kvittar för honom :)
c ya! puss, a'
Micke säger:
Åååh... älskade du...
angående kärleken... - ytterligare ett tips.
Vill man ha det vackert på slutet - så måste vägen dit vara ful.
Eller nånting, jag menar alltså, för att uppskatta det fina, så måste man uppleva det tråkiga !

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-23 @ 19:44:17
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0