kan det vara känslor?

kärlek hat besvikelse sorg ånger lycka

vet inte vad jag känner just nu
en mixer av allt som kan kännas

* vad var det som hände den kvällen
egentligen?
allt gick så fort
kan inte tro att det är sant
det här kan inte ha hänt mig
men sant som är sagt
fyfan

* och sen han
han som förgyller om min vardag
han som säger att jag är finast i världen
när jag känner mig som rishög
han som säger att han saknar mig
och tänker på mig
han. killen i mina drömmar
jag har hittat honom


* den där flickan
den där otorliga tjejen som ger mig
lyckan ingen annan kan ge
hon som ger mig den vänskapliga kärleken
som ingen annan kan få
hon flickan
vars namn är angelica
hon. hon som är det bästa som hänt mig
hon ger mig glädje när jag känner sorg
hon ger mig kärlek när jag känner störst har
hon känner mig bättre än vad jag känner mig själv
hon
du, angelica
du vet väll att jag älskar dig?





Kommentarer
Postat av: matilda

du är så himla söt Amanda! :) ;*

2009-07-14 @ 00:09:52
URL: http://matilda-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0