heartbeat, it's own melody

kan inte sova.
det hon sa tog knäcken på mig.
jag vill bara sitta här resten av natten och vänta.
vänta tills imorgon då du kommer hit
och jag hoppas att få höra sanningen ifrån dig
annars vet jag inte vad jag gör.
fan om du har ljugit för mig!
om allt, för alla
jag älskar dig
your'e the best damn thing ever happened to me
and i'll never wanna lose you
<3

å tårar har jag fällt idag
och gråtit har jag gjort
hoppas det blir en ändring på det här angelica.
du är min allra bästa vän
det ska alltid vara vi
alltid!
hoppas att det blir bättre
jag älskar dig vetu
<3

heart beat
heart pump

it's a tuf damn world out there
but we are livig it.
we are making it.
i shouldnt complain actually,
cause it's me creating my own lifestyle
but i hate it
just as well as you do



klockan är 04.30, kan inte sova
men får väll lov att göra det.

du har jag skrivit av mig lite
+ varit duktig att uppdatera.


jag älskar dig mattias, vi löser det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0