få av dom hästarna i mitt hjärta


tack för den lilla tiden jag fick med dig
den var underbar, jag ångrar inte en minut av stunderna med dig
synd att blev som det blev.
du var verkligen grym ponnyskrutt
så otroligt vacker
med enorm potentional
jag älskar dig
jag saknar dig
Vila i frid, Queens Fizzy E
du var den första


snart, snart älskade du
ska vi ut igen
visa vad vi år för, visa vad vi kan!
du är underbar, obeskrivlig
ditt hjärta är bara fyllt av kärlek
fast du borde inte var där du är nu
våra moments flickan. du och jag
oslagbara
jag älskar dig


min allra första ponny
min allra första kärlek
jag grät när jag blev tvungen att lämna ifrån mig dig
jag ville aldrig släppa taget om dig
du är tamigfan det bästa i mitt liv
jag önskar mer än allt att du vore min
men än, än är det inte helt omöjligt
jag älskar dig
jag tänker på dig varje dag
min lilla största kärlek
min allra första kärlek
det är du och jag. alltid


den stora ponnyn
med det enorma hjärtat

en gång var det du och jag mot allt
vi kunde gå genom eld, bara vi hade varandra
vi älskade varandra,
vi förstod varandra
på din rygg var jag säker
i din närhet var jag säker
du är allt jag någonsin kan önska mig.
om endå inte din tid vore slut snart,
hade du bara varit min nu
jag glömmer aldrig dig
aldrig våra stunder
eller det vi hade
jag älskar dig kallgubben

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbart skrivet.. i hjärtat <3

2009-07-18 @ 10:05:48
URL: http://cocacolan.blogg.se/
Postat av: Soha

så söta hästar

2009-08-15 @ 14:28:02
URL: http://sohas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0