följ med på en hovvårdslektion!

ja, i vår utbildning får vi lära oss att slå på tappskor, en utbildning, vad jag har hört, egentligen kostar 3000 kr. så det är jättebra. och bra att kunna, vi har jämt jättekul på våra lektioner, helt jävla king!

bildbomb;

här vinklar vi skor så vi får lära oss hur vi ska göra dom raka och vinkla dom rätt så att dom passar hästens hov och så att belastningen ska bli rätt.


älskade evelina <3

söta amanda :)
gullimalin :)
sötipöt linn (:
GALEN amanda!
cissi & jana :)
haha, gullunge <3 :)
johanna & evve in action (;
;)
en liten amanda, - min otroligt snygga stil!
hihi  ;o
ämändasjökviiiiisssttttt!
min snyggstil (y)
spank that ass
och efter de fick vi ta av skorna på de döda hästhovarna, vinkla skon om så behövdes, och sen sätta på skon igen.
jävligt kallt, och fryst, och dryg när de inte går som man vill. men annars är de jävligt kul faktiskt! (y)


min hov, när jag kämpat å tagit av den djupfrusna skon :)
bänken, och hästbenen (y)
johanna, och katta vår lärare :)
jana, johanna och katta :)
(y)
:) (y)
cissi :)
haha, jana :D
amanda :d
haha, johanna :)
amanda vinklar sin sko
denna bild får avsluta denna lektion. 
kul (y)
lärde vi oss något? - klart vi gjorde!
katta är bäst (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0