packat å klart

nu har jag packar min stora feta CRW väska med massa kläder, ljus, böcker, skor, och min älskade kamera! 
juste, jag har inte berättat! :o
i fredags när jag leta efter angelicas tubkjul kolla jag under min säng, och till min stora förvåning hitta jag min kameraladdare som har vart mystersikt borta i ca 4 månader!!!! :O
hahahaha, snacka fail jag känner mig. -.- men nu ska min fotografiskt kåta sida komma fram igen (y)
wiiiehoo :D
i alla fall, så åker jag till rättvik imorgon bitti, stannar där hela veckan och komemr hem på torsdag, då går jag och ellinore på bio, på natten. 
THE TWILIGHT SAGA, NEW MOON midnattsvisning.
längtar som fan! :O :D
'
'
och den här veckan kommer bli BÄST!
har APU ute på travet, fatta kul!! :D 
älskar att vara där. 
'

idag va jag i stallet kl 8 och hjälpte till med utsläppet.
jag och jenny fick massor gjort idag (y)!

och dessutom fick vi höra en avlivning på en häst.
och dessutom se den döda hästen hänga på traktorn upp och ner.
usch vad hemskt det var :(
stackars hästägaren,
vill inte veta av den dag som Joe måste lämna mig
men förhoppningsvis har vi många år kvar.
min älskade pojke <3



jag älskar dig
min ängel
min pärla
min underbara vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0