tappat intresset

jag har tappat intresset, orken, viljan, lusten och energin för att blogga.
det är så jävla mycket som händer i mitt liv just nu, så bli inte förvånade om min bloggande kommer att sjunka en hel del. 

det känns som att folk beter sig helt weard mot mig, förstår inte vad som händer.
tur att man har dom närmaste, och den bästa angelica, och min älskade påni.
vart hade jag tagit vägen utan er?
love you. ni borde veta vilka ni er, om ni verkligen bryr er ska jag inte behöva nämna namn.
håller iaf på att starta upp en stallblogg nu. 
http://stallmj.blogg.se/
checka in, där kommer det att uppdateras mera, där hittar ni mig, jenny, matts, hästarna, ego & nalle.
och så allt som händer runtomkring.
woho, creds till min jättebraiga idé om en stallblogg.
hoppas bara den blir så bra som jag planerar mig att den ska bli! (y)

slutar detta inlägg med en jättefin bild på min jättefina mamma och jag från polen - auschwitz, i maj -09.
jag älskar dig världens bästa mor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0