tjugoniondeielfte - tvåtusennio

jag vet inte exakt vad jag har gett mig in på.
jag är säker på det här, men samtidigt rädd och osäker.
det känns som en upprepning av vad jag redan har varit med om
med precis dig, just dig.
förra gången blev riktigt jävla misslyckat
jag vet inte ens vad 'förra gången' var om jag ska vara ärlig.
det slutade dock dåligt, men så ska det inte gå nu
vi ska klara det här.
och jag vet att han är den killen som har det jag behöver,
allt jag önskar, och ännu lite till.


jag är rädd för att det ska sluta som förut
jag är rädd för att känna mig sårad, utnyttjad och att känna mig som en jävla leksak igen.
men jag vet att det är annorlunda den här gången. 
jag hoppas det blir bra, det är värt varenda jävla försök. 
jag ska försöka.
du ska försöka.
vi ska försöka
& det här ska gå, vi ska lyckas
jag vet exakt vem jag är när jag är med dig
jag vet precis att det är dig jag vill vara med


anders grannas hjärta amanda vikner
tjugoniondeielfte - tvåtusennio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0