too young to fall in love

för arg för att kunna skriva.
för arg för att ens kunna uttrycka mig i ord
fortsätter det såhär orkar jag inte
du ska fan inte vara herren på täppan om du kan behärska det.
skärp dig förihelvete
visa lite intresse
det blir ju fan bara problem hela tiden.

vill verkligen starta Joe i skolmästerskapet i dressyr, men jenny verkar inte vilja det.
och om hon inte vill det så kan hon ju säga det,
istället för att säga "kanske, kanske, kanske, vi får se, vi får se".
det går mig på nerverna,
orkar ju fan snart inte längre alltså -.-
på  lördag blir det KM för mig och Joe, känner mig inte ett dugg pepp. inte alls.
åt helvete med allt
allt förutom min häst
han är bäst
<3


på torsdag blir det arbetsintervjuv för mcdonalds kl 17.30 , hoppas att det går bra
jag vill verkligen jobba! ;o
'
'
men nu ska jag, oscar, viktor & mattias kolla på film.
hoppas dom får mig på bättre humör.
c ya! puss a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0