trött på allt / rättegång

ja, en depp-period, minst sagt.
orkarorkarorkar inget.
känns som jag förlorar alla jag har
känns som angelica är den enda jag har
fastän det såklart inte är så. 
jag kommer att bryta ihop snart.
tål fan inte när mitt liv är på det här viset.
just fuck it!!
hata allt just nu
joe tabac
angelica lindgren
mina räddare i nöden

juste, det ska vara rättegång i svea hovrätt, men när nämner jag inte här. ngn gång denna månad.
så otroligt skönt.
så jävla skönt!
så nån gång den här månaden kommer jag få reda på hur det blir med allt som hänt.
usch, kan verkligen inte lägga skiten bakom mig, tänker på det varje dag, flera ggr per dag och det gör lika förbannat ont och är lika förbannat jobbigt varje gång.
skönt att äntligen få ett slut på allt.
skönt att det blir ett jävla slut någon gång, och få stänga det jobbiga kapitlet.
minnena finns såklart alltid kvar, dom hemska bilderna och efterföljderna.

saknar min kamera :(
det är mycket jag saknar
för mycket
behöver prata med någon, någon som tar sig tid att lyssna på min bekymmer och klagomål.
ska fundera på idén mor gav mig

Kommentarer
Postat av: Maallaan

jag lyssnar alltid på dig amanda om du vill prata! du vet vart jag finns och jag vet vart du finns! <33

2009-11-03 @ 23:33:52
URL: http://cocacolan.blogg.se/
Postat av: anna

sv: ja verkligen :D



Du vet att du har mig amanda!!<3<3

2009-11-04 @ 23:53:09
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: angelica

du, alla andra har inget att säga till om. du vet att du alltid kommer ha mig närmast och allt gumman <3

2009-11-06 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0