bildbomb

busch, hur fan ska jag göra med den här jävla kärleken?! :o
tur att man har hästen, han står alltid kvar vid min sida oavsett vad.

imorse hjälpte jag jenny med utsläppet 07.30, och har vart här sen dess och mockat alla 11 boxar och bytt vatten, sopat stallgång, och gett hestarna lunch osv osv.
jenny slutar om en halvtimma, då ska jag och joe hoppa litegrann, vi behöver verkligen träna! ;o
nu ska jag & nalle mysa vidare i soffan och vänta tills jenny kommer hem :)
ni kan ju njuta av dom här vackra bilderna, som jenny har fotat, sålänge:

 
grållepålle :)
 
knorke :)
 
min älsklingspojke :)
 
louise & fager :)

 
indra :)
 
joe :) <3
 
air cat/lillan
 
drivjerva :)
 
tjockis knorke :)
 
stina hornline :)
 
air cat / lillan :)

ja, de får duga so long.
fina hästisar va? :)





                                                                                                               kanske drar ut ikv igen. hör av er! :)
                                                                                                                                     c ya! puss, a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0