creds till busschauffören!

idag fick vi sluta tidigare idag, vi skulle bara hålla ett kort muntligt föredrag för klassen om hovens utveckling. jag och johanna kladda ihop medans dom andra berättade om sina saker, eftersom vi hade glömt att göra läxan as usual, och det gjorde vi jävligt bra faktiskt! 
katta sa: ja det där va ju bra, ni fick ju med det mesta! 
juste! hade ju matteprov idag, det gick väl sådär, gjorde det jag kunde & får väl hoppas att det blir ett G, men mina lärare, dan & anders, vet ju att jag har problem med matten så dom är väl förhoppningsvis lite förstående!
när jag va klar med provet gick jag till johanna, och vi började rita jättefina hästar! haha bilderna:

johannas jätteseriösa häst!

min invalida häst som jag inte lyckades få till benen på!
men nästa lena furberg här asså ;))))

och när typ alla va klara så började anders spela piano och sjunga på mustang sally
denna låt här nedan:
han va hur duktig som helst på att sjunga fan! :D

gr8 låt!


och eftersom vi fick gå när alla var klara med sina fördrag på hovvårdslektionen fick vi gå 14.20 (sluta egentligen 15.40!!), så vi han med halvtre bussen till mora (y)
jag tog & åkte ett varv med kråkbergsbussen medans jag väntade på att seljabussen (min buss) skulle gå. 
och jävlar vilken trevlig busschaufför! det klev på två småflickor vid bjälenbacksskolan i kråkberg, och han börja prata med dom och fråga hur gamla dom va, och hur dagen hade vart, vad dom hade gjort i skolan, vart dom skulle av, och så sa han att det var viktigt att dom höll i sig och spände fast sig när dom åkte buss.
jätte trevlig va han, han sa hej till alla som klev på bussen och pratade med han den där handikappade som brukar åka med seljabussen. ja, såna busschaufförer blir man imponerade av, jag vill bara gå fram till han och säga att han är snäll typ. haha, ja de låter lite mysko kanske, men mja, en snäll busschaufför håller humöret uppe på kunderna!
creds till dig bussis! ;d


sen kommer jag hem och ser att min älskade morbror har skrivit till mig på msn:
Micke säger:
Hej.
svängde in på din blogg som hastigast. Var jättelänge sedan jag var inne på den.
Men vilken skillnad. Supertjusig ! Wow va fräsch.
Ville bara att du skulle veta det !
All kärlek.  - //Micke.

Hej.
svängde in på din blogg som hastigast. Var jättelänge sedan jag var inne på den.
Men vilken skillnad. Supertjusig ! Wow va fräsch.
Ville bara att du skulle veta det !
All kärlek.  - //Micke.
jag blev jätteglad! jag har kämpat för att få den här bloggen att gå uppåt, besöksstatistiken har ökat jättebra och den nya designen känns skitbra.
ja, tack du kära morbror micke, jag saknar dig :)

morbror & hans sambo Iwona :)
bilden fotade jag på mormor begravning.


nu ska jag till min älskade påniskrutt och rida lite, kanske blir ett dressyrpass i paddocken,
fast det beror på hur pass fruset underlaget är. 
mja, får se då, men de blir nog bra, annars tar vi en sväng uti skogen :)

hörs sen! puss, a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0