dra åt helvete punkarjävel

du kan ju bara dra åt jävla helvete ditt äckliga jävla svin.
du har sårat mig tre jävla gånger, TRE GÅNGER på en en månad.
fy fan.
jag kände på mig att du bara utnyttjade mig, elelr jag var rädd för det. men du sa för fan att du va kär i mig, att du gilla mig och att du ville lägga energi på vårt förhållande så de skulle bli något.
men fuck it, fuck you.
ta din jävla alkohol & dra, punkarjävel.
'
trött på att bli sårad, både av andra och mig själv.
en äkta jävla kille är en som jag behöver, någon som bryr sig om mig och vet vad jag behöver.
en stadig kille som kan hjälpa mig när jag har de svårt, & nån som förstår att hästarna är mitt liv och accepterar det.
jag vet en, en enda. men det är för sent, jag sumpade det & kommer aldrig att få tillbaka dig.
måste komma över dig mattias, för du har matilda nu.
och jag ska träffa någon som verkligen älskar mig för den jag är,
och när den dagen kommer blir jag världens lyckligaste människa.
'
det kommer bli svårt att släppa tankarna på dig, hoppas du förstår att det jag kände för dig var äkta, anders. 
jag borde ha insett, att du bara va ute efter en sak, att du bara var ute efter att utnyttja mig.
en sak är jag säker på. jag ska aldrig mer bli utnyttjad, jag ska hitta en kille som bryr sig om mig, så som du aldrig gjorde.

burn in hell

Kommentarer
Postat av: Christian C

Flytta tillbaka hit :( Jag kan hjälpa om du vill <3

2009-10-26 @ 21:27:29
Postat av: ellellinore

amana :( gumman , åg shit, länge sen ja läste din blogg nu.. men nu har ja läst& ja trjätte synd om dig, du vet ja bor bara hundra meter ifrån dig, hör av dig någon dag om du vill ses!missyouloveyou! och du...gratttis på fördelsedagen i efterskott bästaamanda <3

2009-10-30 @ 10:24:09
URL: http://eeelliinorehillring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0