härlig dag med mammsen

idag: tandläkaren på morgonen, dom plågade mig rejält, tror jag fick typ 17 sprutor i munnen, MINST, och då överdriver jag faktiskt inte det minsta lilla!
jävla plågare.
aldrig igen ska jag ha hål i tänderna. 
sprutor är de värsta jag vet!
'
sen åkte jag och mammsen till borlänge, kupolen, jag köpte:
* svarta stövlar på apdyr väskaffär, men de va 20 % off på skor, vilket va bra (y) 599 :-
* ett par slimjeans på JC 399 :-
* ett par baggiejeans på JC 149 :-
* två par strumpbyxor på H&M 149 :-
* ett halsband från guldfynd 129 :-, fick ett par jättesöta örhängen på köpet! (y)
'
de va mina födelsedags presenter från mor (fyller år på onsdag), är jätteglad över dom, tack! :)
kommer upp bilder på dom snart. fan vad jag känner mig naken utan min kamera :(((((
'
tack för dagen mor, det har helt underbart med en mor&dotterdag bara, du är bäst, världens bästa mor <3


ikv: ska till malin i vika och ha våran efterlängtade sex and the city-kväll (SAC-KVÄLL) med malins famous kladdkaka, wonderful!
ska bli underbart! :D
so long suckers,
puss a'

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hey sötan! Grattis i förskott på din födelsedag! <3

Sen tänkte jag höra med dig.. Inte har du lust att hjälpa mig att designa/fixa om min blogg? Till något snyggare ;p om du vill, har lust och har tid någon gång såklart! Saknar dig bruttan! <3<3

2009-10-26 @ 21:34:25
URL: http://jessicaspaennar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0