helgen i skokloster/bålsta

oj vad jag har vart dålig på att uppdatera,
men här kommer en uppdate om vad jag gjorde i helgen som var. :)

på fredag efter skolan kom mor, micke & janna och hämta mig i skolan.
anders åkte med oss ner till sthlm för han skulle ändå till davve inne i stan.
när vi kom till skokloster så vart jag så jävla glad, att få träffa bergströmsfamiljen är alltid ett plus,
dom är underbara. <3
På kvällen kommer Krischan, Rarre, Jasse, Carro, Hanna, Frida & Linus till skokloster & hälsar på.
jag följer med kryckan till bålsta igen för bosse & eva, hans föräldrar, ville träffa mig.
det kändes så jävla bra att får tröffa dom, sverigen snällaste underbaraste föräldrar.
eva berättade att hon läste min blogg, och hade varit orolig över mig. gulligt av henne
hoppas hon läser det här inlägget för jag ska snart skriva en smart grej som hon sa till mig!
satt i käre bosses knä i typ två timmar & pratade, mest om krischan, haha.
tänker dock inte skriva vad vi pratade om för då blir de väl ett jävla liv! ;)
men iaf, bosse & eva, miljoner tack för att ni finns för mig, ni är bäst <3
självklart tyckte dom inte om mitt rosa hår, haha, dom har alltid tyckt att jag ska vara blond! 
och sen frågade eva varför jag färgade håret rosa...
svarade som jag har svarat till alla andra: vet inte, skojs skull!
men eva menade på att jag måste ha färgat för att "ta ut min ilska"
eller för att dt var en "hämnd" till en viss person jag var arg på.
jag tänkte efter en stund men sen insåg jag vem hon menade. 
och jag har själv aldrig sett det på det viset, men det kanske är så?
äh jag vet inte... men jag tyckte det var bra sagt av henne.

efter det körde krischan mig till skokloster igen.
& då var jag ännu gladare & kände mig jätteglad över att
fått träffat dom bästa svärföräldrarna man kan tänka sig att ha.
Bättre finns fan inte. jag saknar dom ibland, väldigt ofta faktiskt!

----
På lördagen åkte vi till Kista, jag hittade:
  • En mössa från BikBok 79 :-
    inte likadan på bilden, men nästan. & sen är den grå
  • Ett par gråa mjukisar från BikBok 199 :-
  • Ett vitt ginatricot linne 99 :-
  • En vit t-shirt från ginatricot 99 :-

    nöjd över min lilla shopping (:



sen gick jag på bio med Llawen, Ruben, Rarre, Becca, Krischan, Melle, Jasse & Hanna.
det var lite mysigt, vi såg G-FORCE, haha king film! ;)


-----
på söndan hämta vi upp rull 6 anders i bålsta typ vid 12, dom åkte med oss hem.
och sen köpte jag ett par jumpaskor i bålsta, eftersom mina DCshoes blev stulna på insparken -.-
men iaf en väldigt lyckad helg, :)

ska ner till skokloster igen på fredag nu för att gå på görels begravning.
usch vad jag saknar henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att få träffa dig vännen... Hoppas du alltid har tid för ett besök hos oss när du hälsar på. :-)

Sköt om dig nu... Kramar du vet vem!!

2009-10-10 @ 10:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0