i'm fight until i see the sunlight

Dagens låtar

grr :D


jag har vart kääzz på att uppdatera med de va inte så jävla noga :)

shule is the shit, eller iaf hästämnena & vissa klassvänner ;)
andra är ju köttbullar eller dryga divor, men då har vi andra något att påpeka vilket vi elskar!!
på onsdag är det matteprov, fuckit, lärarna verkar inte förstå att jag inte håller med deras tempo,
jag fattar ju fan ingen av den där jääävla boken! :o
så jag går väl dit & gör provet & bevisar för Dan&Anders att dom borde sakta ner tempot liiitegrann! -.-'''''

Helgen är inte ens värd att nämnas, så vi lämnar den punkten
det enda som är värt att nämnas är att angelica är mitt livljus.
hade fan inte klarat mig så pass bra som jag gör utan henne. loveyou


det går bättre & bättre med joe, mitt älskade skruttegryn <3
vi tränar på för fullt & snart är det dags för rättvik!!!!!!! :DDDDDD

har lust att påpeka, emn ändå inte för då lär de väl bli ett jävla kvitter & massa skit igen.
men jag orkar faktiskt inte bry mig, 
om jag gillar den killen jag gillar, då gör jag det. 
nu är det så, och jag kommer fortsätta för att få det här att hålla i sig, så enkelt är det.

Nu ska jag byta om, och sen ska jag dra till klubben, och rida queen för sista gången.
det känns skönt, men ändå inte. kommer sakna min klippa :(

i'll miss this, tack för den underbaraste tiden <3


det var allt från mig för ett tag, c ya!
puss a'
kärlek på tröjan!!!! <3

Kommentarer
Postat av: angelica

du får den av mig <3

2009-10-19 @ 22:03:14
Postat av: Sabine C Lundqvist

Gumman, ska sälja mina tävlings ridstövlar i äkta läder, spätsig tå, jätte fint skick. Är du sugen på de något? strl 38. :) säg bara till. Puss hjärtat, gud vad roligt att det går bra, saknar dig jätte mkt. Tänker komma och våldgästa dig i vinter om jag får det sötnos. jag älskar dig!

2009-10-20 @ 11:54:04
URL: http://theoneme.bloggse
Postat av: Linnea

så söt du är!

2009-10-20 @ 17:43:00
URL: http://nunnalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0