jag saknar dig, oss, vi. allt.

tårarna rinner.
jag gör det varje dag, jag tänker på dig varje dag.
varför kan jag aldrig släppa dig?

det är verkligen svårt att acceptera att du älskar någon annan.
du anar inte, du kommer nog inte att förstå, jag tror faktiskt inte att du någonsin kommer att förstå.

jag saknar dig. jag saknar våra filmrace, jag saknar när du tände vaniljljus, våra favortiljus., jag saknar dina skruvningar, våra turer hit&dit, när vi hjälpte robert å flytta, när vi tog hand om hans hund, saknar när vi åkte upp din underbara stuga med den otroligt vackra utsikten. jag saknar dina stöttande & underbara ord, din bamseunderbara famn som ingen kan ersätta, när jag hade mina raseri utbrott. jag saknar hur du förstod mig så som ingen annan kan förstå mig, jag saknar höljes, och hur du berättade hur du hade drömt om att vi förlovade oss, jag minns hur vi planerade att skaffa hund, jag minns hur jag sprutade på kall-varmvatten när vi duschade så du skrek och dina föräldrar trodde vi misshandlade varandra,och än idag skrattar jag åt de där faktiskt.
'
jag saknar din familj, ditt umgänge, och din närvaro.
jag saknar allt med dig mattias.

jag skulle ha lyssnat på mina närmaste, jag skulle aldrig ha lämnat dig. 
det finns fan inte ord, jag saknar verkligen dig. 
jag älskade verkligen dig, jag var verkligen kär i dig. är.

your'e the best thing ever happend me, mattias spännar. 


Kommentarer
Postat av: jessica

aaaw <3! jag blir tårögd när jag läser detta. Jag vet precis vad du går igenom för jag gick nyligen igenom precis samma sak.. har du försökt prata med honom? :/ om inte, gör det isf! finns här! <3<3

2009-10-29 @ 12:08:21
URL: http://jessicaspaennar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0