min alldeles egna joe tabac

tänka sig, att man kan bli så lycklig av en häst.

en fyrbent varelse som inte ens kan prata, men som ändå kan ge så mycket mer än en människa. 
just denna ponny, 
just han, han dendär joe tabac
han ger mig en glädje ingen annan kan ge,
han får mig att känna en kärlek jag aldrig känt. 
kan inte tänka mig att han är min
det är så svårt att inse. 
har drömt om det i två år, & du är det äntligen en verklighet!
min alldeles egna joe tabac
jag älskar dig kära älskade skruttpojke <3
tredje september tjugohundranio <3

----
idag tog vi en sväng uti skogen, det var massa mys
vi var väl ute drygt en timme, världens bästa :)
imorgon hinner jag inte rida, nivetvarför,
så hoppas att jenny kan röra på honom så han får röra på sig dagen innan klubbhoppningen på lördag (y) :)
jag (hjärta) dig

Kommentarer
Postat av: Stekman

Åhh söta ponniiiiie :D <3

2009-10-15 @ 15:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0