min duktiga pånihezt <3

joe var en duktig hezt igår :)
i 70 klassen red vi felfritt, fick en tråkig vit rosett,
men det var våran allra första tillsammans så den rosetten kommer alltid att betyda något speciellt :)
i 80 cm gick det inte så bra, vi peta typ första hindret eller nåt, men det gör inget,
och det vara bara för att varken jag eller joe var berädda på att det skulle komma ett hinder.
men resten av banan kändes han jättefin, så nu är vi redo för rättvik! :D
ska till stallet idag och lägga in bilderna jenny tog på oss på ett USBminne.
inga hoppbilder eftersom tävlingen var inomhus & hon filmade, bara mysbilder :) 

nu sticker jag till min duktiga påni & sen ska jag & jenny anmäla mig till rättvik,
sen hoppas jag att jag får se filmen på oss igår ;) haha, kan bli kul :D
jag kärlekar dig mitt skruttegryn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0