M.S

det va döjobbigt att se dig med henne, och att du inte sa hej till gjorde inte saken lättare...
du sa att du ville vara vän med mig, du sa att vi skulle alltid vara vänner vad som än händer. 
jag förstår ingenting nu faktiskt...

det är så jävla jobbigt att släppa din hand och se dig gå åt ett annat håll, men vi båda vet att det bästa för oss.
du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta mattias spännar, bara så du vet. det vi hade var riktig kärlek, och det kommer nog alltid att göra ont att se dig, för jag vet vad jag förlorade, och jag vet vem jag älskade. och helt ärligt så älskade jag verkligen dig, på riktigt. det händer inte ofta i min värld.
jag kommer aldrig att glömma dig, eller våra underbara minnen.
och bilderna, du vet vilka jag menar, kommer jag alltid att kolla på, och se tillbaka på hur underbart kul & bra vi hade de.
'
i miss u,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0