O! M! G! fjortisbloggar -.-

något som jag brukar gilla är att kika in på andras bloggar, och absolut fjortisbloggar!
jag menar, vad får dom ut av att tro att dom är kändast, snyggast, blondast, & bäst?
man skulle nästan kunna tänka sig att dom tävlar om vem som är mest fjortis! :o
bara för att dom har en blogg, och att dom videobloggar så betyder ju inte det att dom är kända?
som dom verkar tro att dom är ;)
haha, keep going girls! i love reading your pathetic blogs!
nej nu ska jag till min älskade joe, ta en mysig tur uti skogen och motionera av honom, han är så jävla pigg!
dessutom behöver han hårdtränas nu för han börjar bli tjock!
på lördag tävlar vi 70&80cm på klubben,
och sen i rättvik den 31a på halloweenhoppat startar vi LD+LD
,
våra första tävlingar tillsammans, det blir spännande :)
puss på min gudklimp, mitt älskade lilla hjärtegryn <3

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHAH omg XDXDXDXD

2009-10-08 @ 22:10:37
URL: http://annnahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0