problem? hah, fuck them -.-

jag läste nyss mina gamla inlägg, sen jag startade bloggen.
jävlar vad jag skrev då, bara skrev & skrev & skrev.
kan inte tro att det är samma blogg längre faktiskt!
vad hände? vad hände med min skrivfantasi? :s
'
'
den hära killen, han som fortfarande är lite hemlig, är jätteförvirrande.
jag vet varken ut eller in om hur han vill ha det
om han verkligen gillar mig eller om han leker med mig, och jag vill inte heller fråga för då skulle jag kännt mig tjatig & dryg. 
nä, jag vet inte hur jag ska göra nu alltså...
jag känner starka känslor för han, men ändå inte, eftersom han redan sårat mig en gång så har jag lyckats jävligt bra med att hålla tillbaka känslorna nu, ibland känner jag att jag gillar han, och ibland så bryr jag faktiskt inte om jag gör eller inte gör det heller. och det är faktiskt inte likt mig, jag undrar vad som händer med mig.
jag har så mycket tankar & funderingar på hur i helvete jag ska göra med det här :(
men orkar inte bry mig så jävla mycket heller faktiskt, tar dagen som den kommer fastän jag veeerkligen mer än allt vill veta hur det blir! fuck it, jag låter tiden gå, iaf nån vecka till , och om de inte hänt nåt, så frågar jag då.


mattias spännar, elinor näs, caroline lundqvist, ni är snuskigt jävla saknade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0