sabine caroline lundqvist...

...en underbar vän som jag tyvärr inte har så mycket kontakt kvar med.

http://theoneme.blogg.se/


För vet ni, jag saknar amanda. Jag saknar våra tider, våra jäkla ridturer. Våra misslyckade bullar och muffins. Våra underbara sommar kvällar och vinter dagar. Fyfan. Ibland bara gråter jag när jag läser hennes blogg för jag skulle så gärna vilja stå där vid hennes sida. Det kanske låter helt jävla desperat, men ibland känns det som om jag tänker på alla men ingen på mig. 
Nej ush amanda. Jag saknar dig, riktigt riktigt mkt. Jag borde visa det mer och säga det oftare men jag saknar dig och allt vi hade.


jag var nyss inne på hennes blogg och läste detta. 
jag fick rysningar, och ja, mitt hjärta, jag saknar & behöver dig minst lika mycket som du mig. <3

och sen läste jag om dina föräldrar, och att du kanske måste sälja hästarna. oj, ditt liv har nog aldrig vart såhär lågt ner på ribban förut.
jag vet hur svårt du har haft det, med din familj, vänner, och med alla jävla idioter som hotat, mobbat och kastat sten på dig & bison.
och alla jävla idioter som aldrig förstått dig, eller accepterat dig för den du är. 
du har stått ut med mycket, och du är så JÄVLA stark, och vetu, du måste faktiskt fortsätta stå & hålla emot.
livet blir aldrig lätt älskling, men aldrig så svårt så du måste ge upp & släppa allt.
du klarar det, det vet jag
jag älskar dig, det vet du



minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0