uppdaterad vägg, + design! (y)

fixade till lite x-tra bilder på min fina vägg, och satte upp den nyaste rosetten :)
dessutom har jag bytt design på bloggen, kommer pyssla mer med den för detta har tagit jättelång tid, och nu är det dags för att krypa ner under mitt täcke i min underbart sköna säng :D

Idag red jag och joepoe ut i skogen med min syster, hon hade KaxPelle, en travhäst som Spännar äger, och hon brukar rida deras hästar :)
det var massa mys, men nu är det dags för broddar kände jag! det rä halt i skogen nu, och det var hårt underlag i den vanligtvis mjuka sanden. skitjobbigt!
usch vad jag avskyr vintern, eller iaf när det är såhär. 

i skolan idag jobbade jag JÄVLIGT FLITIGT på mattelektionen, stolt (a), och imorgon är de ju prov, får se hur det går. Dan hjälpte mig jättemycket idag på lektionen och han förklarade så att jag förstod, vilket var superbra, det var precis vad jag behövde faktiskt. creds till dan!
dock ett minus till mig som skulle plugga lite matte hemma idag. jag har inte ens kollat på mattepappret, istället har jag suttithär vid den otroligt sega datan i flera timmar! -.- hur orkar man egentligen sitta så jääävla länge?!

i helgen blir de att träffa lina och ha massa nice hemma hos henne i guess, myslina, höhö :D
, och kanske en fest med ewolina @ bdb, får se hur dedär blir, vi ska väl snacka lite mer om det ;d

sovmorgon imorrn, niiiice :D

sleep well, c ya!
puss, a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0