a dream may come true, ares

min älskade gulklimp kanske blir min
min, min min!
min alldeles egna, bara MIN
åh vad bra vi kommer få det om han blir min!
ska köra in han, och köra på dom här underbara vägarna här,
och hitta en gullig, tuff och liten tjej som vill rida honom, eftersom jag är lite för lång för att rida håra turer, visst kan jag rida han, men dt är nog inte så snällt mot han om jag gör det alldeles för ofta (a)
får veta om några dagar om jag får köpa honom, eller om det blir barkstedtarna som får köpa honom.
åh min dröm kanske äntligen blir sann.
min prins, min älskade lilla prins.
hoppas evelina ringer imorgon eller på onsdag, så jag slipper vänta så länge :o
det här blir skitbra, verkligen HUR BRA SOM HELST.
----
Ares, fux -94
e. Kolviks Emil
u. Bläsan
ue. Annelunds Gasso
finaste, sötaste, vackraste, underbaraste, busigaste, vildaste, min bästa vän <3
ingen kan beskriva min kärlek till dig

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får köpa honom!!! :D

Så sött, växt upp tsm, och du kanske kan ge honom ett underbart forsatt liv.

Vara hos dig tills han blir gammal & gaggig..Aww. hoppas på dig =D=D=D=D

2009-09-22 @ 17:15:47
Postat av: Jessica

Underbar liten häst^^ <3

2009-09-22 @ 17:58:48
URL: http://jessicaskarin.blogg.se/
Postat av: amanda

sandra: Jaa, precis, han & jag har verkligen växt upp & utvecklats tillsammans! :) hihi, ja hos mig får han stanna tills sina sista levnadsår, jag kommer aldrig någosin släppa vidare honom ifall nu jag får köpa han. vill ju inte egentligen att han ska till barkstedts för jag vill ha min prins själv :)

ja, vi får se hur det blir:o jag är så jäääävla nervös :o :)



jessica: ja, han är bäst :) <3

2009-09-22 @ 23:18:34
URL: http://avikner.blogg.se/
Postat av: Sandra

Awwsi :) När får du reda på om det blir du elr jossans familj som "får" han ? :) Och hah amassa frågor (a) Flyttar hem te dig i dalarna eller västerås ( för de är väl där du går i skolan? ) :D



Oh inte nog med det, hade inte du skaffat en egen pålle nyss? :D:D Hur går det med den?



alla lyckans krams :)

2009-09-23 @ 16:49:18
Postat av: amanda

Hihi :)

Jaa, det undrar jag också faktiskt! men jag hoppas att det inte dröjer alltför länge! :)

haha, ja det får du göra ;d nej, jag valde bort västerås faktiskt, så jag går i rättvik nu :)



Jo det har jag, eller, hyr honom på foder. Det går jättebra! vi ska starta vår första tävling i rättvik den 31a oktober eller när det nu än är :p men iaf i sluter av okt. och vi håller på att träna för fullt med högergaloppen! :) det går bra med lilla joe, han är underbar! :D



Kram

2009-09-23 @ 16:55:47
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0