b-trav i rättvik

hejhej kära bloggläsare!
hah, första gången jag skrev så ;), men jag har faktiskt fått en ENORM ökning av tittare (y)
det är jättebra, tack alla som läser bloggen, det betyder!
idag var jag på travet med skolan,d e ägde :D vi körde ute skogen & det var massa skoj!! :D 
älskar travet, & det är som en helt ny värld! och om jag nu får hem ares så känns dt som en utmaning eftersom jag kommer börja köra honom, det blir ju inga tävlingar eftersom han är för gammal för att starta, men iaf skogskörning på våra underbara vägar här i långlet!! :D
---
efter skolan var det bara hem & byta om, sen åka till stallet. klockan var väl typ runt 16tiden nånting. 
vi tog in hästarna och sen lastade allt som ska med + hästarna, för Stina & Lillan skulle starta i Rättvik på B-trav :)
----
Stina Hornline

Stina var jätteduktig och gasade på som bara den! och låg väldigt bra till,
men in i sista kurvan så hände något & hon började galoppera, & det var riktigt synd! :/ 
aja, får se när nästa start blir då så får vi hoppas att det går bättre då :D
----
Air Cat

Lillan skötte sig inte sådär jättebra, inte bra alls. 
Hon började galoppera innan starten, efter startbilen som körde skitsakta! :o
och sen fick Lars ner henne i trav igen & då gick det bra ett tag, men efter ett tag så började hon galoppera igen, och sen efteråt tog det en timma innan hon ger ner till 50 i puls, (hon hade över hundra när hon kom in i stallet), och det är väldigt lång tid, alldeles för lång tid!, så lena skulle kolla upp detdär imorgon så det inte är nåt fel på hon :o 
lilllgumman, hon är ju så jävla vacker! <3
(bilderna är dock inte ifrån idag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0