mamma

om du bara visste mamma
hur mycket mer kärlek & respekt du förtjänar,
än vad vi, dina barn, visar dig
- hade du inte haft tid med något annat än att få lyssna på och kramas med oss.
så mycket problem du har vart med om med oss,
alla vi tre barn har varit förjävliga mot dig
allt skit du fått gått igenom
alla möten
alla bråk
och alla tårar
du är så otroligt stark älskade mor
jag älskar dig, jag ser upp till dig.
dina ord,
dina stöttande ord finns det ingen i hela världen som kan ersätta.
du är bäst
och det finns ingen som dig
världens bästa mor!
jag älskar dig vetu
<3

Kommentarer
Postat av: amanda

tack, älskar dig också, min kråka ;)

2009-09-26 @ 18:02:34
URL: http://amandavikner.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0