fredag den 4/9

var till älsklingen idag men det regnade så mycket så vi red inte nå.
var i stallet ettpartimmar och myste lite :)
visst är han snygg? ;d
på kvällen städade jag mitt rum, äntligen! (yyyy)
och bädda rent i sängen, skitmysigt :)
sen kom älskade vän makke <3 hem till mig, vi prata lite och han kolla väll på när jag städa rummet klart :p
sen drog vi ut med epan, for lite, ofc till donken, där de va lite annat epa&trevligt folk,
kvällen spenderades väl till största del där.
sen körde jag kåhlens 740 också, SKITKUL! :DDD
och from den 1a otober kan jag vara chaufför åt grabbarna,
för då får jag byta ut mitt moppekort mot ett Atraktorkort :d helt king ju (y)
på måndag kommer jag lämna in en lapp till Karolina att jag säger upp min plats i tävlingsgruppen på klubben :)
då kan jag ägna all min tid åt älskade joe & vi ska utvecklas tillsammans! så jävla klad amanda! :D

c ya! puss, a'

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jättefin bild!

2009-09-09 @ 12:53:18
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0