görel

här ni kära läsare, på dom här bilderna ovan, har ni världens härligaste människa
och vi får inte glömma bort hur otroligt stark hon också var, 
i flera år kämpade du över sjukdomen som tillslut tog över ditt liv, 
inte bråddes du på det heller, du led, ja självklart, det visste vi alla!
men du levde ut ditt liv till toppen, du gjorde allt du kunde,
du kämpade på och jag har verkligen aldrig någonsin känt någon människa som är så stark som du Görel!
jag ska berätta för er,
att Görel är den kvinnan som i princip lärde mig vad en häst är för nå.
hon har vart som extramor för mig sedan jag var två år liten, och hon betyder så otroligt jävla mycket.
detta var kvinnan som lärde mig att rida, och den kvinnan som gav mig en uppväxt som alla barn önskar om, en uppväxt där dagarna är fyllda med hästar & ponnyer, och härliga människor.
du gav mig så stora möjligheter görel, och jag är dig evigt tacksam.
nu slipper du lida längre, nu har du det bra.
vi saknar dig, tro mig görel, jag tänker på dig, biffen & hästarna varje dag.
jag älskar dig!
vila i frid & kärlek älskade kvinna
jag minns dig med glädje, för det var en sådan människa du var.

usch vad jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0