jag & min älskade queen

- den här pärlan
pärlan som ingen kan slå, hon som är så otroligt unik
jag hatar att du är där du är queenie
du förtjänar så sjukt mycket bättre älskling.
önskar du vore min, då hade allt varit bra!
men nu är det som det är,
du är en ridskolehäst,
med egentligen alldeles för mycket potensial för att ens vara en sådan.
du förtjänar så jävla mycket bättre! :(
jag älskar dig hjärtat mitt
du är min guldsten, mitt allt.
jag kommer aldrig att glömma dig hjärtegryn, eller oss.
i orsa nästa helg blir vår sista tävligt tillsammans.
Queen of Clover, jag är dig evigt tacksam, utan dig hade jag aldrig tagit mig såhär långt.
jag kommer sakna dig stumpan,
ingen kommer någonsin älska dig som jag.
du är bäst, utan tvekan den bästa ridsklehästen som existerar
tack amanda wikstrand för bilderna! <3

Kommentarer
Postat av: anna

så fina ni är! fatta långt ni kommit om hon va din (a)!! <333

2009-09-14 @ 18:56:29
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: Granath!

haha ser ut som du har kuk på sista bilden

2009-09-14 @ 22:31:49
Postat av: Emilia/ från stallet

varför är det din sista tävling med henne? de är väl hon som är drottningen på tävlingarna?:)

2009-09-21 @ 10:55:28
Postat av: amanda

sv till emilia: därför att jag har sagt upp min ridplats på klubben så jag kommer inte rida kvar där :)

ja jag vet, hon är fan bättre än privathästarna!

2009-09-21 @ 13:49:50
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0