johanna+godis+idol= bra kväll + bra dag

ikv var det en nice kväll!
även en bbra dag, jag & johanna har vart mum, och varit jätteduktiga!!
snart får jag p-stav, fan vad skönt!!!! :o
och så gjorde vi lite annat sånt som ingen annan behöver veta :)
sen gick vi halvvägs hem innan min mor kunde hämta oss,
åkte ner till stan & tog ut pengar
och sen åkte vi till stallet & gav jenny pengar för att joe har blivit mätt idag!!!! :D
han är 148,0 CM !!! hahaha ;) bäst (y) älskarminponny <3
och så tog vi in lite hestar & gav dom kvällsmat. älskarstallet <3
sen kolla vi på idol & åt oss riktigt feta & mätta på godis,
och nu sitter vi här med en varsin dator & ska snart gå  och möta -min hemliga pojke-
som ska sova här inatt, och det ska johanna också.
nicenice!
otroligt mys :) 

                                                                                                                           nej nu ska vi gå, 
                                                                                                                                  c ya! , puss a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0