kort uppdate

  • btw!!!!!
    har fått tillbaka mina älskade byxor från snuten, och tröjan
    & domdär äckliga trosorna, som jag kommer att slänga. vill aldrig mer se dom!
  • imorrn är det gymnasiefest.
    skulle egentligen gått med älskling angelica, men hon fick inte.
    så drar dit med johanna, och kanske två till från klassen, angelica & sabina (y)
    natalie skulle egentligen kanske också följt, men hon är lite jävla depp just nu. killar är skit säger jag bara!!
    men iaf, det kommer bli asnice! 
    kul & kliva upp på fredag morgon till skolan på fredag bara ;)))), sånt som händer.

  • har fått tbx min telefon som har vart på lagning, känns så jäääääävla skönt!! 

  • jag älskar att sjunga! det rensar själen, och det är så jävla skönt. 
    ska inte göra ett jävla uppehåll nu, som jag har gjort, & typ tappat allt! 
    är på g igen! (y)

  • min epa-jakt är på full gång, har ju dendär 142an från borlänge, ska fortfarande prata med mor, för vi har litegrann kvar att prata om den med.
    älsklingsmakke & kåhlen följer med när jag ska kika på epa iaf, kan ju behöva lite experthjälp. 
    det blir kalasbra (y)<3

  • ARTISTTIPS
    Joshua Radin, Bob Marley, Rise Against,
    Volbeat, Regina Spektor, HIM, Webb Wilder/Ray Smith - rockin little angel, Mofeta & Jerre, Eddie Meduza
    <3

  • ska söka jobb på tomteland (y)

  • den tionde blir de klubbhoppning på älsklings joe tabac <3 :)
    sen den 31a tävlar vi i rättvik (y)

  • drar till sthlm på fredag efter skolan.
    shopping i stan på lördag, mys med mor & syster.
    kolla på skor & käka kinamat på fredag (aa)
    och så träffa krischan, rarre, rurre, llawie, jasse & säkert nå fler på fredagkväll.
    saknar er ! <3 :)
det var nog allt.
c ya!, puss a'



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du blivit våldtagen?

2009-10-01 @ 08:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0